Sunday, January 2, 2011

New Tahun

Semalam 1/1/11. Bermakna, mula la 1 lagi tahun baru seperti tahun2 sblumnya. Bila mula je tahun baru,line mesti bz. Semua sibuk nak wish happy new year,siap dengan ayat2 yg disusun cantik, menampakkan harapan &keazaman diri masing2. Ok la 2. at least ada cita2...& tiap kali mulanya tahun baru, soalan klise ni mesti muncul; “apa azam taun baru”? Norma manusia, selalu je berniat macam2. Nak itu nak ini nak itu nak ini.. tinggal antara tercapai dengan x tercapai je. Penentunya? Diri sendiri la.. pe lagi. Terpulang la pd diri masing2 nak mencorak kehidupan. Heh~ x0)
Hurrmmm~ aku? Tetap macam ni, melayari kehidupan dengan penuh selamba. takdenye sibuk nak berazam2 ni. Tak terpikir pon. Ha ha ha =D Tahun 2011 ni bagi aku tahun yang penuh harapan untuk aku sebenarnya. Sebab? Result stpm bakal diumumkan bulan 3 ni, result masuk U lak mungkin keluar pertengahan tahun. Harapan aku? Mesti la untuk dapat result yg 'cantekk' dan InsyaAllah, aku dapat capai apa yang aku plan sejak awal tahun 2010 iaitu melanjutkan pelajaran ke Universiti Malaya dalam bidang yang menjadi kesukaan aku sejak bergelar pelajar tingkatan 6. bidang pe? 4 sure la Ekonomi ^^.ni lah perkara utama yang aku dok pikir, inilah harapan utama aku untuk tahun 2011 ni, coz aku anggap ni penentu hidup aku. Penentu masa depan aku. Dengan izin-Nya, sukses la hendaknya.. haa~ x0)
Harapan yang lain, eermmm.....berharap yang kehidupan sekarang ni lebih baik daripada kehidupan pada tahun2 sebelumnya. Itu je.

Akhir kata, terima kasih yang x terhingga kepada ibu,ayah,kakak dan adik2 yang bersama aku sepanjang tahun 2010,guru2 yang x jemu mendidik aku, xlupa gak kpd classmates, terutamanya budak 3 ekor yang menjadi teman di kala waktu 'baik' dan 'jahat' ghahahahaha =D (style la korg) seterusnya kpda semua rakan taulan yang mengenali insan yang pelik lagi menjengkelkan ni. Hahaha =D minta maaf bnyk2 kalau aku ada sakitkan hati korg, aku tau aku bukannya baik sangat. Thanx coz sabar dengan aku hee~ last but not least, for my goldfish, thankz 4 accepting me 4 who I am. Thanx 4 everything...... May this year be cherish to both of us =) Best of luck untuk semua!! x0)

FIN~

No comments:

Post a Comment