Wednesday, January 5, 2011

4/1/2011

Salam~
Hari ni aku bgun agak awal.. pkl 9.30 ;P itupun sbb ibu aku yg kejut, ajak gi pasar lak. Sbgai anak yg separa mithali, aku ikut je la. haha =D then blk umah mkn mandi lebih kurang.. pastu lpk depan tv (rutin harian aku sejak dilucutkan gelaran pelajar sekolah).
pastu jam menunjukkan tepat pukul 12.09, aku pon bersiap2 nak kuar rumah. Bukan untuk melepakkan diri, tapi sbb nak pergi cari aw....ooppss!! maksud aku, cari keje
dipendekkan cter, tiba la aku di jj(destinasi tujuan). xde pikir lain dah, trus grk ke Fitness Embassy. gym? yeah, it is. member yg recommend suh keje sana. aku just cuba nasib je la...
masuk2 je, ada sorg amoi bagi borang, aku isi btoi2, then bagi balik kt dia. pastu ada la sorg insan yang dipercayai manager kat situ. Dia interview aku lebih kurang...then de belek2 borang aku, tah pe la yg de tengok lama2...pastu de kata de akan call aku. itulah alkisahnya, kena tggu de call pulak. npe x trus dpt? haa~ Bukan apa, kalau ikut pengalaman & pengamatan aku la kan, kalo jwpn "nanti kami call" 2 tu la yang keluar daripada mulut si penemuduga, alamatnya... eerrmmm terus2an menunggu la kamu~~~ hahah =D
tapi tak nak la pikir camtu. think positive. heheh~ xpe la, tunggu je.. dapat, alhamdulillah... x dapat, merantau la cari rezeki kt tmpt laen lak... haha =D anggap je xde rezeki kat situ..  orite~ 2 je.. 'M' la na tulis panjang2.. maen GTA lg bgus.. LOL ciao~

No comments:

Post a Comment