Wednesday, February 9, 2011

22/1/2011

hola! lma suda x ber'entry' bru.. tgk je la tarikh title 2 haa.. kenapa titlenya cmtu? haa sbb nak 'mengabo' yang aku start berkerjaya msa 22hb tu la. OK la, dipendekkan cerita (cam ada idea je nk tulis panjang2 kn? hahah =D)  aku keje sebagai cashier di sebuah CC..(skema je ayat) dekat je tmpt keje dengan rumah aku, kalau naik 'superbike' aku tu, x sampai 5 minit pon haha. =D

'superbike' aku enter frame x0)

apa nama CC tu? haa pandai2 la korang baca sendiri signboard tu x0). tapi (ada tapinya) nak gitau sket,kerja aku kat sini bukannya sebagai cashier semata2 tapi merangkap 'pembersih'/cleaner he3 ;P.

bersih,indah lagi tersusun kan? haha =D
kerja x susah pon (pandai2 la ngulat LOL) kerja kat sini ok je cuma bab kira stok junk food a.k.a jajan 2 yg melecehkn haa~.


'kemas' kan working corner aku? haha =D

lagi 1, na on9 free pon x leh. bak kata bos aku; "saya xmo rugi wooo..." jadi, 'kemendapan' melanda setiap hari....x0) Hurrmm ok, pape je la, asalkan ujung bulan masyuk. haha =D
all in all, dapat je gaji ak da tau nak habiskan ke mana he3 . wokeyh, itu saja la.. bubye~

No comments:

Post a Comment